تلاش میکنم ولی بازم منو نمیخوان

حرفی واسه توضیح مختصر ندارم میرم سر اصل مطلب

تلاش میکنم ولی بازم منو نمیخوان

حرفی واسه توضیح مختصر ندارم میرم سر اصل مطلب

منم مثل بعضیا نه کسی منو میخواد نه کسی ازم خوشش میاد.
نمیدونم چی کار کنم.
تلاش میکنم
میبازم
دوباره تلاش میکنم.
همش اینکارو انجام میدم
ولی...
دیگه حوصله این کارو ندارم
چون
وقتی میرسم به ارزوم
یکی میاد و گند میزنه بهش از دستم میپره
دیگه نمیدونم چی کار کنم

جدیدا یه خوابی میبینم که یه دختری عاشق منه و منم عاشق اون
هی منو میبوسه تو جاهای مختلف
هرجا میخوام با یکی دوس بشم بهم فش میده
حداقل اینجا دیگه نمیخوام اینطوری بشه :(

ممنون ازین سایت

مرسی از شما که هسین :)

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سلام

منم مثل شما و بعضیا تنهام 
تلاش میکنم
شکست میخورم
تلاش میکنم
ولی...
دیگه خستم شده حالشو ندارم
بعضی وقتا میخوام خودکشی کنم وقتی دو نفرو کنار هم میبینم یا با خودم میگم:خدایا چرا من نه.
میخوام از کسی که منو قبول نداره بپرسم
قیافم بده ؟
دوسم نداری ؟
کس دیگه ای رو داری ؟
خب چرا دوسم نداری ؟
در کل انگار افسرده شدم 
میخوام برم از زندگی
تنها با چندنفر خوشم 
1.دوستام
2.خانواده
3.وقتی که بازی میکنم

واقعا خسته شدم 

شما بگید چیکار کنم ؟ :((((((((((
  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • GOD OF LAG

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی